Personaje de poveste și un roguelike care o ia pe căi întunecate
Țin să menționez că am rezistat cu greu să stau departe de acest joc până la lansare. Oamenii de la Dead Good PR au fost de treabă și ne-au dat o copie pentru review încă din iunie. Dar știți voi ce pitici am pe creier: jocul nu vede review până nu este complet lansat. Din fericire a venit și lansarea oficială pe 26 septembrie. Iar de atunci am dat talpă vreo 119 ore ca să obțin tot ce se poate obține în joc.
Ravenswatch nu este primul rodeo al celor de la Passtech cu un action roguelike. Ei sunt dezvoltatorii din spatele Curse of the Dead Gods, lansat în 2021. De acesta nu m-am atins. Dar chiar și-așa, o să vă ofer toate detaliile de care aveți nevoie pentru Ravenswatch. Iar apoi decideți voi dacă vă unge pe suflet sau nu.
Stai oleacă, stai oleacă. Există poveste și fir narativ?
M-am năpustit asupra jocului așteptându-mă la o experiență axată foarte mult pe gameplay. Avea sens să fie așa, deoarece unul dintre aspectele promovate este partea de roguelike co-op. Apoi am jucat prima tură, am crescut în rang cu primul caracter și m-au lovit oamenii mei cu un segment de poveste. Și nu oarecum, ci vocea din spatele personajului meu a început să nareze.
Iar asta nu este singura surpriză. Povestea fiecărui personaj este prezentată într-o manieră specifică lui. De exemplu, îl avem pe Beowulf și aventurile sale relatate în vers de baladă. O avem pe sirena Melusine și povestea ei ne este cântată. Sau vampirul Carmilla și trecutul său narat sub formă de scrisori adresate iubitei sale de mult pierdută.
Cu cât îi vei crește pe fiecare în rang, cu atât vei afla mai multe despre trecutul lor zbuciumat și cum au fost alterate evenimentele pentru a se potrivi cu universul din Ravenswatch. Iar dacă atingi rangul 9 cu un personaj și termini o tură de joc pe dificultatea Darkness, vei debloca Epilogul pentru fiecare. Acesta din urmă oferă o concluzie și le permite să facă pace cu noua lor poveste.
Bun bun. Tot am dat cu ciocul despre personaje. Care-i treaba cu ele? În Ravenswatch joci rolul unuia dintre cei nouă eroi disponibili. Chiar dacă nu este menționat în joc, îi putem împărți arbitrar în două facțiuni:
-Personaje imaginare, din care fac parte:
- Scarlet, care nu este altcineva decât Scufița Roșie. Bine… o Scufiță Roșie blestemată să devină vârcolac noaptea.
- Flautistul Fermecat, un muzician din basmul eponim care poate controla șobolanii.
- Crăiasa Gheții, faimoasa protagonistă a lui Hans Christian Andersen. Nu dați noroc dacă vreți să vă păstrați m
- Aladdin, cunoscutul hoț din O Mie Și Una De Nopți.
- Geppetto, tăticul lui Pinocchio. Doar că de data aceasta el poate crea o armată de păpuși de lemn.
- Carmilla, una dintre primele reprezentări ale vampirilor din literatură. Ea a fost creată de scriitorul irlandez Sheridan Le Fanu in 1872.
Eroi de legendă:
- Beowulf, războinicul de origine germanică.
- Melusine, un spirit al apelor în multe povești din folclorul european. În acest joc ea apare drept sirenă.
- Sun Wukong, nimeni altul decât Regele Maimuță însuși, Maimuța de Piatră, Egalul Raiului… V-ați prins voi.
Ce-i adună împreună în ținutul din Reverie? Ei sunt locuitori ai acestui regat ficțional ce au căzut pradă Coșmarurilor (Nightmares). Unii și-au pierdut puterile din această cauză. Unii au fost blestemați. Unii sunt mânați de dorința de a-și salva propriul regat. Ce este cert? Că fiecare a fost traumatizat într-un fel sau altul de invazia Coșmarurilor. De aceea s-au și alăturat Ravenswatch, organizația însărcinată să pună capăt situației.
Grupul tău se va aventura prin trei regiuni pentru a înfrânge Master Nightmare-ul care le-a corupt. O să vă spun mai multe despre aceste regiuni mai târziu. Pentru moment voi menționa că și alte personaje de poveste vă vor veni în ajutor.
În prima regiune veți de unul dintre cei trei purceluși. Acesta îți va cere să strângi suficiente materiale pentru a-și consolida casa înainte să fie invadați. Odată ce faci acest lucru, va trebui să păzești casa de atac pentru a fi răsplătit. Izbândește și vei primi un item legendar. Eșuează și porcul o să ajungă carne de shaorma.
În a doua regiune te vei întâlni cu Sinbad Marinarul. El și echipajul s-au întâlnit cu un ciclop și au rămas pentru cină. Ei… ei sunt cina. Ciclopul o să continue să-i mănânce pe rând în timp ce luptă cu tine. Ucide-l rapid și Sinbad o să fie băiat finuț cu tine. În caz contrar, poți uita că Sinbad a fost prin preajmă.
În a treia regiune vei da de Morgan Le Fay, vrăjitoarea din legenda regelui Arthur. Ea este disperată să găsească pe cineva care să-l ucidă pe regele care acum este posedat pentru a salva regatul. Salvează regatul, iar domnișoara la ananghie va avea grijă de tine. Nu-l salva și… felicitări. Oficial ești un monstru care a lăsat un întreg regat să ardă din temelii.
Vreau să-i laud pe oamenii de la Passtech pentru că au introdus interacțiuni între membrii grupului. Îi poți auzi frecvent făcând mișto unul de altul, încurajându-se și chiar flirtând. Singura problemă este că au doar două-trei astfel de discuții. Ele devin repetitive rapid după ce le-ai auzit de câteva ori.
Per total, partea narativă este mult mai dezvoltată decât mă așteptam. Și ne putem aștepta la noi eroi să-și facă apariția în viitorul apropiat.
Așa să arate Hades dacă ar fi co-op?
Să trecem la partea mai cărnoasă: gameplay-ul. Poți alege să pornești într-o aventură pe cont propriu pentru a elibera Reverie de forțele răului. Sau te poți alătura altor patru jucători care să te ajute. Cu ce te încălzește dacă alegi o opțiune sau alta? Ei bine, sunt câteva aspecte de avut în vedere:
- Damage-ul și HP-ul inamicilor diferă în funcție de numărul de membri din grup. Cu cât sunteți mai mulți, cu atât o să vă lovească mai cu inimă. Și cu atât mai dificil va fi să-i doborâți. În plus, dificultate nu se schimbă dacă cineva părăsește echipa. De exemplu, să zicem că sunteți deja patru oameni. Iar unul decide să plece. Dificultatea nu se ajustează pentru trei jucători. Aș spune că e mai mult sau mai puțin o scăpare din partea dezvoltatorilor. Și o cale ușoară de a rezolva problema ar fi să ajusteze dificultatea când echipa ajunge în altă regiune.
- Resuscitarea funcționează diferit. Ai la dispoziție Raven Feathers care te pot reaudce la viață. Acestea sunt limitate și scad în cantitate în funcție de dificultatea pe care joci. Dacă joci solo, sunt singura ta salvare. Dacă joci cu un grup, te pot reînvia fără să folosești Raven Feathers. Asta înseamnă că le poți păstra pentru situații critice în care ei nut ajunge la tine ca să te pună pe picioare. Dar aveți grijă: cu cât mori mai des, cu atât mai scurt devine timpul în care poți fi resuscitat. Așa că știți voi… nu muriți sau ceva de genul.
- Sinergii între personaje. Nu ai parte de mult lucru în echipă când ești de unul singur. Dar dacă decizi să pornești la drum cu alți oameni, atunci poți alege upgrade-uri ale abilităților care merg bine cu eroii lor. De exemplu, Flautistul Fermecat are un efect de zonă care face inamicii vulnerabili. Dar poți alege un upgrade care îi îngheață, ceea ce o ajută pe Crăiasa Zăpezii să-i explodeze.
- Recunoașterea. Dacă joci cu o echipă îți poți permite să trimiți un cercetaș ca să vadă obiectivele din jur și care merită vizitate. Evident, acest aspect pică atunci când ești pe cont propriu.
- Coordonarea este vitală. Vă încurajez să vă strângeți pe Discord și să comunicați live cu restul echipei. Am încercat eu să joc fără alături de oameni și este teribil. Sistemul lor de ping-uri se simte rudimentar și poți doar semnala un punct de pe hartă. Atât. Sper că o să lucreze la el de dragul oamenilor care vor să joace în echipă, dar fără chat live.
Modul în care se desfășoară sesiunile de joc o să fie familiar pentru entuziaștii de roguelike-uri. Ești spawnat în bază. Trebuie să descoperi obiectivele de pe hartă. Să scapi de inamicii care le păzesc. Să folosești bunătățile pe care le păzeau ca să devii mai puternic. Să dai bătaie la popou monstrului mare și rău de la finalul capitolului. Și toate acestea în timp ce ești cronometrat. Vei fi transportat automat în lupta de la finalul fiecărui capitol atunci când timpul expiră.
Deja am vorbit despre misiunile secundare oferite de personajele din basme. Și cum primești iteme legendare ca răsplată în urma lor.
În plus față de acestea, vei găsi Wishing Wells unde poți cumpăra iteme care îți oferă bonusuri permanente. Healing Fountains unde recuperezi toate punctele de viață și primești +10 Vitality. Vision Towers care îți oferă XP și dezvăluie pe hartă alte puncte de interes. Dream Crystals pe care le poți sparge ca să primești monezi din joc. Cufere care îți oferă obiecte magice. Nightmare Tumors care te aruncă în bătălii cu trei stragii – dacă învingi, bossul de la final de stagiu va avea cu 20% mai puțin HP. Grimoires care te pun să lupți contra unui grup mare de inamici – dacă îi înfrângi în timp util primești un bonus permanent pentru unul dintre atributele tale. Boși opționali pe care îi poți lua la palme dacă găsești cheia de acces către ei pe hartă – dacă ești victorios, vei putea alege dintre trei obiecte magice blestemate. Și nu în cele din urmă, Altarul Eroilor unde poți să reînvii aliații care au murit de-a binelea, să cumperi încă un Raven Feather per capitol, sau să cumperi XP.
Toate obiectivele sunt colorare diferit pe hartă, în funcție de dificultate. Cele verzi sunt cele mai ușoare, urmate de cele galbene și cele roșii. Evident, cu cât mai mare dificultatea, cu atât mai mare răsplata.
Sună de parcă sunt prea multe obiective și multă alergătură? Cam ai dreptate. Din fericire, dezvoltatorii au inclus puncte de teleportare pe hartă. Le poți găsi în apropiere de punctele de interes, astfel încât camarazii pot să acceseze recompensele și să se alăture grupului. Ele mai sunt și împărțite aleatoriu de-a lungul drumurilor. Sunt suficiente de multe încât să nu simți că joci un simulator de mers. Singura mea problemă legat de punctele de teleportare e că nu ți se explică cum să le folosești. Trebuie să-ți dai seama tu singur ce e cu ele.
Jocul te educă destul de repede că ar trebui să prioritizezi luptele în cadrul obiectivelor. Nu să te iei de toți inamicii pierduți pe drum. O să-ți vină destul de natural, din moment ce nu poți pierde timp inutil. În ce ordine ar trebui să abordezi punctele de interes? N-o să stric surpriza și-o să te las să-ți dai seama singur.
Dacă e să vorbim despre personaje și stiluri de joc, „flexibilitatea” este cuvântul cheie. Dar va trebui să muncești puțin ca să ai parte de ea. De ce spun asta? Pentru că nu toți eroii sunt creați egal de la început. De exemplu, ai personaje precum Wukong care are deja un pachet agresiv destul de solid la început. Dar vei da și de cele precum Geppetto, care se simt extrem de slabe la început. Dar după cum spuneam, lucrurile se vor schimba. Deblochezi noi talente când eroii cresc în rang, 9 fiind ultimul rang. Aceasta face ca personajele deja puternice să devină și mai puternice. Dar oferă și o șansă personajelor mediocre să devină jucabile.
Am menționat flexibilitatea pentru că nu ești restricționat să-ți echipezi eroul într-un anumit fel. Mai degrabă ce vei face este dictat de talentele pe care le primești. L-am menționat pe Wukong și stilul său agresiv. Dar acesta nu este singurul mod în care îl poți juca. Te poți concentra la fel de bine să-l faci un maestru în defensivă. Sau mai sunt personaje ca Melusine, care se concentrează pe healing și suport la început. Dar o poți echipa la fel de bine ca să producă daune masive.
Poți alege un nou talent de fiecare dată când atingi un nou nivel în cadrul unei sesiuni de joc. Ele variază în raritate de la Common, la Rare, Epic și Legendary. Și modifică modul în care funcționează abilitățile. Le poți și upgrada la un vânzător contra cost.
Ce abilități upgradează mai exact? Fiecare personaj are un set de cinci abilități și o ultimată. Prima are un aspect mai funcțional. De exemplu, Alladin își poate pune dorințe care recuperează HP-ul aliaților, le oferă un boost de atac sau aruncă pe ei cu iteme și bani. Wukong poate comuta între o postură ofensivă – dublează damage-ul produs și încasat – și una defensivă – provoci mai puține daune, dar ai lifesteal. Iar lista continuă.
A doua este atacul principal. Diferă ca distanță de atac între lupta corp la corp, distanță medie și distanță mare pentru fiecare personaj. Și chiar și acesta poate fi modificat de talentele pe care le poți alege.
A treia se numește Power și îi lovește cel mai grav pe inamici.
A patra se numește Special și în esență completează stilul de joc al personajului pe care îl controlezi.
Iar cea de-a cincea și ultima este Defense. Numele e simplu de înțeles – te protejează. Pentru cele mai multe personaje vin sub forma unei eschive. Dar sunt și eroi precum Beowulf care își ridică scutul pentru a nega loviturile inamice. Sau Gepetto, care aplică un scut asupra sa și a marionetelor de lemn.
Mai există și opțiunea de Dash. Dar nu o poți folosi la infinit ca în jocuri precum Hades. Ai un cronometru și pentru ea. O să vezi o săgetuță alături de bara de HP care se umple atunci când poți folosi Dash-ul din nou. O îmbunătățire ar putea fi să adauge și un efect sonor.
Vei continua să strângi talente pentru abilitățile tale până la nivelul 10. După aceea vei primi doar mai multe puncte de vitalitate.
Și aici intervine partea interesantă. Nu-ți plac talentele pe care le-ai primit? Itemele pe care le-ai obținut de la obiective? Sau bonusurile pe care le-ai primit pentru atribute? Atunci îți poți încerca norocul și să rulezi alt set de alegeri. Ai trei astfel de șanse inițial. Și posibilitatea să găsești mai multe ca recompense.
Iar dacă ai o mulțime de întrebări legat de cum îți funcționează abilitățile. Dar n-ai suficient timp să le verifici în timpul rundelor de joc. Ai la dispoziție o pagină dedicată unde le poți consulta. Precum și ce upgrade-uri ale abilităților ai deblocat. Plus o pagină separată cu toate itemele pe care le poți strânge. Asta ar trebui să te ajute să-ți planifici rundele și cum vrei să le abordezi.
Ce ar fi un roguelike fără un vânzător dubios, nu? În cazul Ravenswatch este vorba despre Sandman, care te va întâmpina în interiorul bazei. El îți va oferi acces la o mulțime de ustensile la schimb pentru Dream Shards – moneda din joc. Poți crește raritatea efectelor și, implicit, cât de potente sunt. Să cumperi iteme de diferite rarități. Să le copiezi pe cele pe care le ai deja. Să obții bonusuri de atac, defensive sau de viață. Sau chiar să rulezi din nou tot setul de talente, dacă nu-ți convin. Doar să fii atent că vei putea cumpăra doar șase astfel de opțiuni. Nu pe toate.
Un aspect inteligent ține și de faptul că îți poți testa abilitățile înainte să începi o sesiune de joc. Poți face acest lucru în zona unde se află Sandman. O să observi și un efect de furtună de nisip care înconjoară spațiul. Acesta este important, deoarece dacă pășești în afara zonei va porni cronometrul până ce te vei lupta cu Master Nightmare-ul acelei zone.
Inamicii sunt în mare parte echilibrați, cu foarte puține excepții. Și-ți poți da seama mereu dacă ai un nivel sub cel necesar în funcție de culoarea obiectivului unde se află. Ce e și mai fain este modul în care au utilizat ciclul zi-noapte pentru a-i modifica. De exemplu, ai mistreți infectați care explodează în timpul zilei. Treanți care invocă păianjeni atunci când sunt învinși pe timp de noapte. Sau gargui care sunt de piatră pe timp de zi – dacă îi spargi în timp util, vei obține bănuți. E o modalitate creativă de a menține luptele fresh.
N-o să mă plâng nici de varietatea inamicilor. Dezvoltatorii au avut la dispoziție întregul univers al basmelor la dispoziție până la urmă. Și au știu cum să-l folosească.
Ce m-a deranjat când vine vorba de combat este legat mistreții gigantici. Aceștia au abilitatea de a arunca după tine cu un cârlig. Iar uneori te va nimeri chiar dacă ești în afara zonei sau total pe lângă.
Poți să-ți faci de cap cu patru moduri de dificultate:
- Adventure – cea de bază și mai ușoară;
- Twilight – o deblochezi după ce câștigi o rundă pe modul Adventure. Te vei întâlni cu inamici infectați, care sunt mai puternici decât variantele standard. Iar Master Nightmares vor fi mai puternice.
- Darkness – obții mai puțin healing după ce învingi monștri. Iar Master Nightmares vor fi și mai dificil de ucis.
- Nightmare – pentru toți prietenii masochiști. Fiecare inamic devine la fel de periculos ca un urs care a consumat ceva substanțe.
Dacă joci într-un anumit fel, vei avea posibilitatea să deblochezi anumite costume pentru eroi. Fiecare personaj poate alege un Quest ca primul să talent. Iar dacă îndeplinești cerințele, vei debloca un costum. Dacă ajungi în al treilea capitol al poveștii vei debloca un altul. Iar dacă termini o tură de joc pe modul Darkness vei obține încă unul. Nu în cele din urmă, poți debloca costume secrete dacă îndeplinești niște cerințe ascunse. Vă sfătuiesc să căutați ghiduri pe Steam sau să întrebați oameni pe Discord dacă vreți să aflați care sunt aceste cerințe.
Iar asta nu este tot legat de schimbat modul în care joci. Jocul include și un sistem de Challenges. Asta înseamnă că poți modifica diferite aspecte pentru a-ți face viața mai ușoară sau mai grea. Acum există cinci astfel de provocări și sunt chiar distractive. Poți obține și un achievement dacă le dai gata pe toate pe modul Darkness. Sfatul meu prietenesc este să aveți grijă la Adrenaline și Untouchable. Mi-a luat mult timp să le dovedesc. Și nu sunt foarte distractive pentru jucătorii casual. Să nu ziceți că nu v-am avertizat.
Iar în funcție de cât de sadic sau traumatizat ai fost de joc, poți modifica bonusurile și restricțiile din timpul turelor folosind Custom Mode.
Trebuie să menționez că am fost deconectat destul de frecvent atunci când am încercat să dau de alți oameni cu care să joc. Problema n-a persistat foarte mult cât timp am jucat cu un grup deja stabilit pe Discord, dar nu a dispărut complet. Nu cred că-ți dorești așa ceva într-un joc ce vrea să scoată la înaintare aspectul de co-op.
Nu există nici penalități pentru oamenii care se deconectează voluntar. Iar acest lucru poate deveni problematic extrem de repede, din moment ce oamenii pot părăsi grup când vor mușchii lor. Pur și simplu va lăsa restul membrilor să joace pe o dificultate care nu este ajustată pentru ei.
Interfața face dificil să urmărești de cât XP mai ai nevoie pentru următorul rang. Da, ai acces la o bară de progres pe pagina fiecărui personaj. Dar poți vedea numerele specifice și de câtă experiență ai nevoie doar la final de sesiune. Trebuie doar să adauge acest detaliu și pe pagina eroilor.
Gameplay-ul este în general distractiv și optimizat. Ar putea eventual să mai lucreze la UI-ul pentru controller, deoarece se simte mai greoi comparativ cu cel pentru mouse și tastatură. E mai dificil să ajungi la paginile de care ai nevoie folosind un controller. În schimb, experiența din timpul jocului este mult mai bună. Cine știe? Poate doar ar trebui să folosesc un mix între cele două. Dar nu toată lumea dispune de un controller când joacă pe PC.
Design fluid și sumbru. Muzică ce îți aduce aminte de The Witcher 3
Oamenilor de la Passtech le-a ieșit să surprindă o lume întunecată și morbidă dominată de coșmaruri. Este o lume pictată în multiple tonuri de gri. Și e treaba eroilor noștri să-i redea culoarea. Chiar dacă aceștia aduc într-adevăr o pată de culoare, nu se simt din afara peisajului datorită unui echilibru de contrast și culori. Modelele lor și ale inamicilor nu sunt foarte detaliate. Dar mă așteptam la acest lucru din partea unui joc ce mizează pe culori apoase. Nu înseamnă că detaliile lipsesc complet. Ci că doar sunt menținute la nivel minim, ca să-ți dai seama cine-i cine.
Poți schimba modul în care arată eroii cu diferitele costume pe care le-am menționat. Acestea pot fi deblocate sau cumpărate. Dar nu mi se pare că multe dintre ele arată bine. Undeva unul, maxim două per personaj arată decent. Chiar am decis să port anume costume care erau mai ușor de deblocat fiindcă arătau mai bine.
Un detaliu minor, dar important, este că fiecare erou are un design unic pentru bara de abilități. Uneori nu se observă, dar apreciez atenția la detalii. Au mers atât de departe încât să adauge două stiluri diferite pentru Wukong, în funcție de postura pe care o are activată.
După cum am menționat anterior, nu ducem lipsă nici la capitolul varietate a inamicilor. Fiecare capitol are proprii locuitori unici care vor să-ți facă felul. Fiecare punct de interes este păzit de diferite facțiuni. De parcă fiecare ar stăpâni un anumit teritoriu.
Iar aspectul care m-a dat gata este muzica. Tonurile medievale și în stil Witcher se potrivesc de minune cu lumea jocului. Ajută și să creeze o identitate proprie pentru fiecare regiune. Dark Hills sunt scăldate în sunete de vioară. Storm Island are o atmosferă orientală datorită mandolinelor și tamburinelor. Iar Avalon combină câte puțin din cele două, la care adaugă flaut și tobe. E unul dintre acele jocuri pe care le-aș putea juca ore în șir datorită muzicii.
Nu există probleme nici în ceea ce privește actorii din spatele personajelor. Dar da, replicile lor încep să se repete mult prea frecvent. Sper că vor adăuga mai multe interacțiuni pe măsură ce jocul va crește. Simt că actorii au mult mai mult de oferit decât ce avem până acum.
Verdict Final
Ravenswatch este un roguelike co-op optimizat și îngrijit. M-aș fi plâns dacă acesta n-ar fi cazul după un an și jumătate de dezvoltare în Early Access. Utilizează la maxim potențialul poveștilor și legendelor în crearea propriului univers și a nivelelor. Adăugarea de părți de poveste narate, citite sau cântate de fiecare personaj este un aspect pe care l-am îndrăgit.
Combatul este fluid, flexibil și te invită să găsești stilul care ți se potrivește pentru fiecare erou. Singura problemă este că unele personaje au abilități mult mai bune de la început. Iar altele trebuie să muncească pentru a le ajunge din urmă. Avem parte de varietate a monștrilor și nu trebuie ajustați prea mult. Hărțile sunt ușor de navigat. Este distractiv și satisfăcător să eliberezi fiecare obiectiv. Luptele cu boșii sunt pe muchie de cuțit. Și poți să-ți personalizezi propria aventură și să o faci mai dificilă sau mai ușoară.
Nu în ultimul rând, arta și muzica aduc Reveire la viață.
Sunt puține aspecte care trebuie îmbunătățite. Primul și cel mai important ar trebui să fie problemele de conexiune, deoarece jocul a fost construit specific pentru co-op. Pentru același motiv ar trebui să modifice dificultatea atunci când alți jucători părăsesc sesiunea. Precum și modalități de a-i penaliza pe cei care abandonează grupurile frecvent și fără motive întemeiate. În afară de asta, mai are nevoie de câteva ajustări de tip Quality of Life și să adauge mai multe interacțiuni între personaje.
Am uitat să menționez și că una dintre misiunile secundare oferite de cei trei purceluși este semnificativ mai dificilă fără rost. Acest lucru se întâmplă fiindcă acea casă este atacată din toate direcțiile, iar celelalte două au mai puține direcții din care pot veni inamicii. Doar întrebați oamenii ce cred despre casa de paie și o să înțelegeți ce vorbesc eu aici.
Din parte mea jocul primește 9/10. Și vă pot spune că m-au mâncat palmele să joc de fiecare dată când m-am pus pe scris la acest review. Atât de fain e în termeni de replayability. Probabil și motivul pentru care am 119 ore în joc.
Prețul pentru PC este justificat, având în vedere experiența pe care o oferă. În mod normal îl puteți cumpăra pentru 25€. Iar până acum a fost redus la 20€ pentru fiecare Steam Sale relevant. Din nou, ambele prețuri merită. Depinde doar cât de nerăbdători sunteți.
Au anunțat un roadmap cu mulți alți eroi, inamici și alte tipuri de conținut planificate pentru viitorul apropiat. Au lansat și cross-platform la final de noiembrie. Deci și mai multe motive ca să jucați cu prietenii de pe Xbox și PlayStation. Mult spor la tăiat și spânzurat Nightmares!
Jucat pe: PC
Lansare: 6 Aprilie 2023 (PC) și 28 noiembrie 2024 (Console)
Developer: Passtech Games
Publisher: Nacon
Review de Constantin Dumitru